Ο κόσμος της Honda | ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ The power of Dreams Ιστορία Αγώνες Κληρονομιά

Ο κόσμος της Honda

ΟΙ ΗΡΩΙΚΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ ΤΗΣ HONDA

Legacy
Legacy
Το περήφανο Civic: Πρωτοεμφανίστηκε στη δεκαετία του 1970. 10 γενιές αργότερα, σχεδόν 2.000 άτομα την ημέρα αγοράζουν ένα νέο.
Honda

Τα αυτοκίνητα που μας χαρακτήρισαν

“Μια εταιρεία ορίζεται σαφέστερα όχι από τους ανθρώπους της ή την ιστορία της, αλλά από τα προϊόντα της.” Soichiro Honda

Legacy

ΤΟ Τ360. Στη δεκαετία του 1960 το πρώτο μας αυτοκίνητο ήταν ένα φορτηγό. Ήταν μία τεράστια επιτυχία όπου και σημείωσέ πάνω από 100.000 πωλήσεις.

ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ

Η δεκαετία του 1960.

Γνωρίζατε ότι το πρώτο μας αυτοκίνητο, το T360, ήταν φορτηγό; Το δεύτερο αυτοκίνητό μας, ωστόσο, το S500, ξεπέρναγε κάθε προσδοκία: ένα μικρό, διθέσιο roadster όπου είχε τη δυνατότητα να φτάνει τις 9.500 σ.α.λ. και να πλησιάζει τα 130 χλμ/ώρα. Ήταν η συμβατική έκδοση του πρωτότυπου S360. Από την ανεξάρτητη ανάρτηση έως τον κινητήρα twin-cam, ήταν ότι πιο προηγμένο υπήρχε διαθέσιμο εκείνη την εποχή στην αυτοκίνηση.

Η επίδραση της Honda

Στην αρχή, οι πωλήσεις ήταν μικρές, αλλά τα αυτοκίνητα της Honda είχαν κάνει, την εμφάνισή τους και την παρουσία τους αισθητή - έχοντας πλέον πουλήσει περισσότερα από 100.000 T360, ήρθε η στιγμή της εμφάνισης του πρώτου επιβατικού αυτοκινήτου της Honda: Του N360. Ένα μίνι Honda με τεράστιά απήχηση και ομορφιά, ήταν αυτό το μικρό θαύμα που άνοιξε το δρόμο για το αστέρι μας της δεκαετίας του 1970, το Civic...

Legacy

Το πανέμορφο σπορ αυτοκίνητο Honda S500 ήταν ένα όνειρο που μας έβαλε αμέσως πάνω στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκίνησης.

 
 
Legacy

Το αρχικό Civic ήταν το σωστό αυτοκίνητο την κατάλληλη στιγμή.

ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΡΙΟ

Η δεκαετία του 1970.

Η δεκαετία του 1970 λικνίζονταν. Και η Honda τάραξε και άλλο τα νερά στην ήδη αμφιταλαντευόμενη περίοδο. Κυκλοφορήσαμε το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία που υπήρξε ποτέ. Το Civic, ένα λαμπρό αριστούργημα που κέρδισε τον κόσμο γρήγορα όπως μία βίαιη καταιγίδα. Ειδικότερα στην Αμερική όπου έκανε τους εγχώριους αντιπάλους του να μοιάζουν με παλαιολιθικούς δυσκίνητους δεινόσαυρους.

Παγκόσμια εμπορική επιτυχία

Σαράντα εφτά χρόνια αργότερα, έχουν πουληθεί περισσότερα από 24 εκατομμύρια Civic και 700.000 άνθρωποι το χρόνο συνεχίζουν να αγοράζουν τον ήρωα της Honda. Η επιτυχία της δεκαετίας του 70 του Civic οδήγησε στην ανάγκη για ένα μεγαλύτερο Honda. Η απάντηση ήρθε με το Accord. Κυκλοφόρησε ακόμη και ένα σαγηνευτικό 2 + 2 coupé, το οποίο ονομάστηκε Prelude. Και αυτό επίσης έκανε πάταγο. Είχαμε μόλις ξεκινήσει...

Legacy

Ακολουθώντας την πορεία του Civic, το Accord, ήταν ακόμα μία τεράστια επιτυχία που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

 
 
Legacy

Το Concerto ήταν ένα Honda για την αγορά της Ευρώπης δημιουργώντας μία δυνατή σχέση με την BL.

Η ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΤΟΥ ‘80

Η δεκαετία του 1980.

Ήταν η εποχή των φουντωτών μαλλιών, των τετραγωνισμένων ώμων και των πολύστροφων κινητήρων. Το Honda CRX 1.6i-16 ένα μικρό διαμάντι που ξεναγούσε τον κόσμο στο θαύμα της τεχνολογίας VTEC. Σήμερα, είναι ένα μοντέρνο κλασικό. Συνεχίσαμε να καινοτομούμε με το Honda Civic Shuttle το οποίο ήταν ένα από τα πρώτα MPV στον κόσμο σχεδιασμένο με γνώμονα την άνετη μεταφορά των επιβατών του.

Ένας θρύλος γεννιέται

Με την κυκλοφορία του πολυτελούς μας μοντέλου που άφησε έποχη, του Legend, έμφανίστηκε και μία νέα μάρκα πολυτελείας στις ΗΠΑ για να το πουλήσει: η Acura, η πρώτη Ιαπωνική premium μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο. Σχεδιάσαμε επίσης ένα Honda για την Ευρώπη, το hatchback της οικογένειας Concerto. Ήταν τόσο δημοφιλές, όπου σύντομα αποφασίσαμε να μεταφέρουμε την παραγωγή του στην Ευρώπη.

Legacy

VTEC TECH - στη δεκαετία του 1980 έκανε την εμφάνιση του ο πρώτος κινητήρας με τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων για χρήση σε αυτοκίνητα παραγωγής στο δρόμο.

 
 
Legacy

Το Honda NSX ήταν το πρώτο μας υπέρ-αυτοκίνητο το οποίο έφερε την επανάσταση στη κατηγορία.

ΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90’

Η δεκαετία του 1990.

Ονειρευόμασταν να κατασκευάσουμε ένα υπέρ-αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης για χρόνια. Με το ξεκίνημα της νέας δεκαετίας, έγινε πραγματικότητα: το απίστευτο NSX έκανε την εμφάνισή του με την υπογραφή του Ayrton Senna και ήταν τόσο καλό ώστε κατάφερε να στείλει τους Ευρωπαίους αντιπάλους μας ξανά στο σχεδιαστήριο. Παρόλη την επιτυχία παραμείναμε προσγειωμένοι, έχοντας προβλέψει την μετάβαση της αγοράς στα SUV, παρουσιάσαμε το έξυπνο, compact CR-V. Αυτή τη στιγμή είναι το πιο επιτυχημένο SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο.

Η γέννηση του Type-R

Παρουσιάσαμε τη σειρά υψηλών επιδόσεων “R” τη δεκαετία του 1990 – με το R να αντιστοιχεί έως ‘Racing’ - τα μοντέλα μας όπως το Civic Type R και το Accord Type R να πλαισιώνονται με το ξεχωριστό roadster S2000, το 1999. Ήταν ένα δώρο γενεθλίων για τα 50 μας χρόνια το οποίο έφερε μνήμες του αρχικού S500 από τη δεκαετία του 1960.

Legacy

Το σημερινό Honda Civic Type-R μπορεί να υπερηφανεύεται για το κόκκινο λογότυπο της Honda ‘H’ που καθορίζει ξεκάθαρα το αγωνιστικό DNA του.

Legacy
 
Legacy

Ποιος λέει ότι τα μικρά αυτοκίνητα πόλης πρέπει να είναι και μικρά στο εσωτερικό; Τα πτυσσόμενα καθίσματα στο ευρύχωρο τζαζ μας είναι τόσο έξυπνα, ώστε τα ονομάσαμε Magic Seats.

ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΧΩΡΟ

Η δεκαετία του 2000.

Η Honda έχει μακρά παράδοση στην παραγωγή επαναστατικών μικρών αυτοκινήτων πόλης, η οποία χρονολογείται από τη δεκαετία του 1960. Το 2002, τιμήσαμε αυτό το χαρακτηριστικό αποδεικνύοντας ότι είμαστε ακόμα σε θέση να παρουσιάζουμε νέες λύσεις στις απαιτήσεις της κάθε εποχής. Το Jazz ήταν ένα σούπερ μίνι με χώρους αντάξιους ενός οικογενειακού αυτοκινήτου. Τοποθετώντας το ρεζερβουάρ καυσίμου κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, δημιουργήσαμε περισσότερο χώρο στο πίσω μέρος. Στη συνέχεια εκμεταλλευτήκαμε στο 100% τον επιπλέον χώρο που κερδίσαμε επινοώντας τα Magic Seat που αναδιπλώνονται. Ποτέ δεν υπήρχαν καθίσματα τόσο πρακτικά. Για τους οδηγούς που χρειάζονταν μεγάλους χώρους αλλά δεν ήθελαν να συμβιβαστούν στον τομέα των επιδόσεων, δημιουργήσαμε το Honda Stream - ένα πετυχημένο συνδυασμό σπορ κουπέ με πολύ-μορφικότητας MPV.

Περισσότερος χώρος

Και, καθώς δεν σταματάμε ποτέ να ονειρευόμαστε, δημιουργήσαμε το Honda Honda FR-V: επειδή έξι θέσεις είναι καλύτερες από τις πέντε, το έξυπνο εσωτερικό του σήμαινε κανένα συμβιβασμό μεταξύ χώρου επιβατών και χώρου αποσκευών.

Legacy

Το σούπερ-μίνι μας έφτασε και εξέπληξε όλους με τον παραπλανητικά μεγάλο εσωτερικό χώρο του.

 
 
Legacy

Η πρώτη γενιά H-RV πήρε το παρατσούκλι ‘The Joy Machine’.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ

Από το 2010 έως και σήμερα.

Είχαμε πάρει μέρος από νωρίς στη μικρή επανάσταση των SUV. Ίσως από πολύ νωρίς. Το HR-V του 1999 είχε πολύ μεγάλη επιτυχία, αλλά υπήρξε ένα χάσμα δέκα ετών μέχρι να το αντικαταστήσουμε. Όταν ανανεώσαμε το μοντέλο το 2015, η αγορά ήταν έτοιμη να το υποδεχθεί, έτσι το σύγχρονο HR-V έγινε το πιο επιτυχημένο μικρό SUV στον κόσμο.

Με ταχύτητα φωτός

Ξανά σχεδιάσαμε το NSX ώστε να συμβαδίζει με την νέα εποχή, ως ένα υβριδικό αριστούργημα. Παράλληλα ο πραγματικός μας ήρωας το Civic Type-R, ένα αυτοκίνητο επιδόσεων 320PS είναι άξιος βασιλιάς των hot-hatches. Διότι, όπως έλεγε ο ιδρυτής μας, ο Soichiro, “όλοι έχουμε το δικαίωμα να ονειρευόμαστε”.

Legacy

Το τελευταίο μοντέλο NSX είναι, όπως και το αρχικό, ο ‘παίκτης’ που κάνει τη διαφορά. Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές, παρόλα αυτά μπορεί να κυκλοφορήσει εξολοκλήρου με ηλεκτρική ενέργεια.