Ο κόσμος της Honda | ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ The power of Dreams Ιστορία Αγώνες Κληρονομιά

Ο κόσμος της Honda

ΙΣΤΟΡΙΑ

History
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ
History
ΖΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
Honda

Πώς ο Soichiro δημιούργησε την Honda

Από μηχανοκίνητα ποδήλατα σε ιδιωτικά αεροπλάνα Jet μέσα σε 70 χρόνια.

History

Μερικοί από τους αρχικούς υπαλλήλους της Honda (και τις οικογένειές τους!) Έξω από το εργοστάσιο Hamamatsu το 1948.

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ

Η γέννηση μίας ιδιοφυΐας.

1906: Ο Soichiro Honda γεννήθηκε

Γιός ενός σιδηρουργού σε ένα μικρό χωριό κοντά στο Όρος Φούτζι, ο Σότσιρο Χόντα γοητεύεται από τις μηχανές και βοηθά στην επιχείρηση επισκευής ποδηλάτων του πατέρα του.

1922 : Μεγάλη φαντασμαγορική πόλη

Ο Soichiro Honda εγκαταλείπει το σχολείο και κατευθύνεται στο Τόκιο όπου εκπαιδεύεται ως μηχανικός. Μετά από έξι χρόνια, επιστρέφει στο χωριό του όπου και ανοίγει το δικό του γκαράζ.

1937: Η πρώτη εταιρεία του Honda

Η Tokai Seiki ιδρύθηκε από τον Soichiro για την παραγωγή ελατηρίων εμβόλου. Η εταιρεία μεγαλώνει γρήγορα, αλλά καταστρέφεται ύστερα από τον συνδυασμό μιας επιδρομής βομβαρδισμού του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου και ενός καταστροφικού σεισμού που ακολουθεί σε μικρό χρονικό διάστημα. Ότι έχει απομείνει από την επιχείρηση πωλούνται και με τα έσοδα ιδρύεται μια νέα εταιρεία, η Honda Technical Research Institute.

1946: Honda αριθμός 1

Η μεταπολεμική Ιαπωνία πρέπει να αποκτήσει νέο μέσο μεταφοράς - γρήγορο και φθηνό. Ο Soichiro επικεντρώνεται στην ιδέα να τοποθετήσει υπάρχοντες κινητήρες γεννήτριας στα ποδήλατα. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί το πρώτο “Honda”. Η νέα πρόκλησή που αντιμετωπίζει πλέον είναι να καταφέρει να καλύψει την αυξημένη ζήτηση.

1947: Honda Type A

Το πρωτότυπο μηχανοκίνητο ποδήλατο αναπτύσσεται περαιτέρω. Είναι έξυπνο, κομψό και δημοφιλές. Μέσα σε λίγους μήνες, ο νέος εξολοκλήρου σχεδιασμένος κινητήρας του Honda κατασκευάζεται στην πρώτη γραμμή παραγωγής.

History

Όταν ο Soichiro είδε το πρώτο του αυτοκίνητο, ένα Ford T, η ζωή του άλλαξε για πάντα.
“Its oil is perfume”.

1948: Ιδρύεται η Honda Motor Company

Ο Soichiro Honda έρχεται σε συμφωνία με τον Takeo Fujisawa, οπότε και μαζί δημιουργούν μια νέα εταιρεία, πλέον συνέταιροι. Η Socihiro αναλαμβάνει την εξέλιξη των προϊόντων και ο Fujisawa-san διευθύνει τον τρόπο λειτουργίας. Η εταιρεία αποτελείτε από 34 υπαλλήλους και από ένα κοινό όνειρο.

1949: Το πρώτο νέο Honda

Η πρώτη μοτοσυκλέτα ολοκληρωτικά σχεδιασμένη και κατασκευασμένη από τον Honda από μηδενική βάση, βαφτίζεται κατάλληλα, το “Ονειρο” D-type.

 
History

Η πρώτη μας βιτρίνα στο εξωτερικό ήταν στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Απασχολούσε μόλις οκτώ άτομα, αλλά σε μικρό χρονικό διάστημα πουλούσε χιλιάδες μοτοσικλέτες το μήνα.

Η ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΜΑΣ ΕΞΕΛΙΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ

Η δεκαετία του 50’.

1955: Φτάνοντας την κορυφή

Η Honda γίνεται η μεγαλύτερη μάρκα μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία. Σήμερα, είναι η μεγαλύτερη μάρκα μοτοσικλετών στον κόσμο με εργοστάσια παραγωγής σε όλο τον κόσμο.

1956: Σκέψου σαν πολυεθνική, ενέργησε τοπικά

Τα ιδανικά και η φιλοσοφία που εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να χαρακτηρίζουν τη Honda αρχίζουν να διαμορφώνονται. Η αρχή της εταιρείας κατοχυρώνεται: “Διατηρώντας μια παγκόσμια οπτική γωνία, είμαστε αφοσιωμένοι στην κατασκευή προϊόντων υψηλής ποιότητας αλλά σε λογική τιμή με στόχο την ικανοποίηση των πελατών μας παγκοσμίως.”

1958: Η γέννηση ενός σούπερ σταρ

Το Honda Super Cub είναι μια απλή, προσιτή μοτοσικλέτα για όλο τον κόσμο. Ξεπερνώντας τον χαρακτηρισμό ‘Super’ στο όνομα του, ο άμεσος απόγονος του παραμένει στην παραγωγή μέχρι και σήμερα. Προσφέροντας μία οικονομικά προσιτή λύση μετακίνησης στην πλειοψηφία, είναι το ‘best-seller’ στον κόσμο της μηχανοκίνητης μεταφοράς. Ίσως αυτό είναι και το πιο σημαντικό;

History

1959: Το αμερικανικό όνειρο

Η μεγαλύτερη μάρκα μοτοσικλετών στον κόσμο ξεκινά τις πωλήσεις για πρώτη φορά στο εξωτερικό, στις ΗΠΑ. Η American Honda Motor Co. Inc. ιδρύεται στο Λος Άντζελες.

 

HONDA MOTORCYCLES - THE AMERICAN DREAM

HONDA ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ

History

Το Honda RA271 ήταν η πρώτη μας φόρμουλα F1. Είχε έναν κινητήρα V12 1,5 λίτρων που παρήγαγε πάνω από 220 ίππους: είναι ένα μοναδικό πρωτότυπο που αυτή την στιγμή βρίσκεται στο Honda Collection Hall στην πίστα Motegi, κοντά στο Τόκιο.

ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ

Η δεκαετία του 60’.

1960: Αναζητώντας το όνειρο

Μια ξεχωριστή εταιρεία αφοσιωμένη στην έρευνα και ανάπτυξη - Honda R&D - έχει ιδρυθεί ως αδελφή εταιρεία της Honda Motor Co. Ltd. Μπορείτε να την ονομάσετε και σαν το εργοστάσιο των ονείρων του Soichiro.

1961: Θρίαμβος στο TT

Ο Soichiro είχε πει ότι η πραγματική επιτυχία οφείλεται κατά 99 τοις εκατό στην αποτυχία. Το ντεμπούτο μας στους αγώνες του Isle of Man TT είναι μια απογοήτευση, αλλά δεν τα παρατάμε. Δύο χρόνια αργότερα, επιστρέφουμε και κυριαρχούμε. Είναι η πρώτη μας επιτυχία σε διεθνή αγώνα και φυσικά σίγουρα όχι η τελευταία μας: μέχρι το 1965, κερδίζουμε και στους αγώνες Grand Prix της F1.

1962: Παγκόσμια παραγωγή

Με εφόδιο την μεγάλη επιτυχία στο TT, ιδρύουμε το πρώτο μας εργοστάσιο παραγωγής στο εξωτερικό, στην πόλη Aalst στο Βέλγιο, έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να καλύψουμε την αυξανόμενη ζήτηση για τις μοτοσικλέτες μας. Δραστηριοποιούμαστε στην Ευρώπη περισσότερο από όσο νομίζετε.

1963: Από τους δύο τροχούς στους τέσσερις

Η Honda αρχίζει να πουλάει αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα. Το σκληρό μίνι φορτηγό T360 θαυμάζεται. Το επιδέξιο σπορ αυτοκίνητο S500 είναι πλέον γεγονός.

History

1964: Η αγωνιστική φιλοδοξία της Honda

Μόνο ένα χρόνο αφού έχει μπει στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Honda κάνει το τολμηρό βήμα να μπει στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου. Η απόφαση να φτιάξουμε το δικό μας σασί και κινητήρα ανταμείβεται σύντομα και το 1965, στο Μεξικό, ο Richie Ginther μας οδηγεί στην παρθενική μας νίκη.

1964:Η πρώτη τετράχρονη εξωλέμβια μηχανή

Το 1964, πέρα από την δυναμική είσοδο της στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτων, η Honda κάνει αισθητή την παρουσία της και στη ναυτική τεχνολογία δημιουργώντας την GB30, την πρώτη τετράχρονη εξωλέμβια μηχανή. Μέχρι τότε, η δημιουργία τετράχρονων εξωλέμβιων μηχανών δεν θεωρούταν εφικτή λόγω του μειονεκτήματος αναλογίας βάρους-ισχύος. Η δημιουργία της GB30 θεωρείται ορόσημο καθώς εισήγαγε την τετράχρονη τεχνολογία στη θάλασσα, κάνοντας τις εξωλέμβιες μηχανές πιο καθαρές, πιο αποδοτικές, πιο ήσυχες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον σε σχέση με αυτές τις δίχρονης τεχνολογίας.

1967: Το μικρό θαύμα της Honda

Τόσο χαριτωμένο, τόσο έξυπνο. Το αυτοκίνητο πόλης N360, με τον πολύστροφο αερόψυκτο κινητήρα του, αρχίζει να γράφει την ιστορία επιτυχίας του επιβατικού αυτοκινήτου της Honda.

 
History

Το εμβληματικό αυτοκίνητο της Honda: το πρώτο Civic. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 1972. Σήμερα, είμαστε πλέον στη 10η γενιά, ενώ έχουμε κατασκευάσει περισσότερα από 24 εκατομμύρια Civic από τότε!

ΜΙΑ ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ

Η δεκαετία του 70’.

1972: Το σωστό αυτοκίνητο, τη σωστή στιγμή

Το μικρό, προσθιοκίνητο Civic είναι ένα αυτοκίνητο ιδανικό για τη δεκαετία του 1970. 10 γενιές και 24 εκατομμύρια πωλήσεις αργότερα, παραμένει τόσο δημοφιλές όσο ποτέ.

1973: Οι ιδρυτές της Honda αποσύρονται

Οι συνιδρυτές της Honda, Soichiro Honda και Takeo Fujisawa, συνταξιοδοτούνται μετά από 25 χρόνια ηγεσίας και αναλαμβάνουν συμβουλευτικές θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο. Ο Soichiro θα παρέμενε ακούραστος παρατηρητής της εταιρείας του μέχρι και το θάνατό του το 1991.

1975: Απαγορεύεται το κάπνισμα

Εγκαινιάσαμε τον εκπληκτικό κινητήρα CVCC στη Βόρεια Αμερική. Ο κύκλος καύσης του είναι τόσο αποτελεσματικός που ξεπερνάει τους αυστηρούς, νέους κανονισμούς ρύπων ακόμα και χωρίς την ανάγκη καταλυτικής εξάτμισης. Είναι μια απόλαυση.

1976: Μεγαλώνοντας

Το πρώτο μεσαίο αυτοκίνητο της Honda, το Accord, αποκαλύπτεται. Προσφέρεται αρχικά ως ένα τετράθυρο saloon ή τρίθυρο hatchback. Αργότερα, θα ακολουθούσε ένα πεντάθυρο hatchback, μαζί με μια έκδοση κουπέ, την οποία ονομάζουμε Prelude.

History

Το πρωτότυπο Honda Accord ήταν στην πραγματικότητα το πρώτο μας τρίθυρο μεσαίου μεγέθους hatchback ενώ το Civic ξεκίνησε τη ζωή του ως δίθυρο saloon.

1979: Ξεκινώντας συνεργασίες

Η Honda ξεκινά μια καρποφόρα 15ετή συνεργασία με την BL για να μοιραστεί την τεχνολογία, να αναπτύξει και να κατασκευάσει αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Ακολούθησαν και άλλες συνεργασίες, παρόλο που παραμένουμε έντονα περήφανοι για το ανεξάρτητο πνεύμα μας και την φιλοσοφία μας “χωρίς συμβιβασμούς”.

 
 

Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Η δεκαετία του 80’.

1981: Πρωτοπόρος

Γνωρίζατε ότι η Honda ήταν η πρώτη που εφηύρε το παγκόσμιο πρώτο σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτου; Το Honda Electro Gyrocator προσφέρονταν στην Ιαπωνική αγορά με το μοντέλο Accord, περισσότερο από μια δεκαετία πριν από την εισαγωγή των γνωστών συστημάτων πλοήγησης GPS sat nav.

1982: Ζώντας στην Αμερική

Η Honda άρχισε να παράγει μοτοσικλέτες στις ΗΠΑ το 1979. Το 1982, γίνεται η πρώτη ιαπωνική μάρκα που παράγει αυτοκίνητα στις ΗΠΑ. Το εργοστάσιο του Οχάιο ενδυναμώνεται αργότερα με εργοστάσια στον Καναδά και στο Μεξικό.

1985: Ναυτική καινοτομία

Η πρώτη ολοκληρωμένη σειρά τετράχρονων εξωλέμβιων μηχανών κατασκευάζεται από τη Honda, καθιστώντας την πρωτοπόρο στη ναυτική τεχνολογία.

1986: Legend-ary

Το πρώτο πολυτελές αυτοκίνητο της Honda κυκλοφορεί στις ΗΠΑ - μαζί με μια νέα μάρκα που αναλαμβάνει να το προωθήσει: Η Acura. Αυτό καθιστά τη Honda την πρώτη ιαπωνική εταιρεία αυτοκινήτων που δημιούργησε ένα αυτόνομο premium τμήμα.

1988: Ένα Honda F1 masterclass

Ποτέ ξανά, ακόμα και έως τώρα, κάποιος κατάφερε να κυριαρχήσει σε μια σεζόν της F1 όπως εμείς σε εκείνη. Η McLaren-Honda κερδίζει 15 από τους 16 αγώνες, η ομάδα κερδίζει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ενώ ο Ayrton Senna στέφεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 του 1988 με τον team-mate του, Alain Prost να έρχεται δεύτερος. Γιατί δεν καταφέραμε 16 στα 16; Λοιπόν, κανείς δεν είναι τέλειος…

History

Το Acura Legend Coupe του 1988 χρησιμοποίούσε ένα εξαιρετικά ομαλό 24-βάλβιδο, 2,7 λίτρων V6 κινητήρα, κάτι που βοήθησε στην καθιέρωση της premium μάρκας Acura στις Ηνωμένες Πολιτείες.

1989: Θεϊκό VTEC

Η Honda δίδαξε στον ανταγωνισμό με ποιόν τρόπο μπορεί ένας κινητήρας να γίνει πιο δυνατός και ταυτόχρονα περισσότερο οικονομικός με το πρωτοποριακό σύστημα VTEC

History
History

ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΥΠΑ

Η δεκαετία του 90’.

1990: Ο σούπερ σταρ

Το πρωτοποριακό NSX κάνει την εμφάνισή του. Το πρώτο υπέρ-αυτοκίνητο της Honda αναστατώνει την απαιτητική αγορά σπορ αυτοκινήτων.

1992: κατασκευασμένα στην Ευρώπη

Δύο νέα εργοστάσια της Honda κάνουν την εμφάνισή τους στην Ευρώπη. Το εργοστάσιο της Μεγάλης Βρετανίας στο Swindon παράγει το Accord και ένα ακόμα εργοστάσιο στο Gebize της Τουρκίας ξεκινά την παραγωγή του Civic. Σήμερα, το Swindon έχει ταυτιστεί ως το σπίτι του πεντάθυρου Civic hatchback.

1995: Τετρακίνητη προσπάθεια

Κυκλοφορεί ένα ακόμα εμβληματικό Honda: το CR-V ή αλλιώς το Compact Recreational Vehicle. Το πρωτοποριακό συμπαγή SUV κέρδισε άμεση αναγνώριση και, σήμερα, είναι το SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ανά τον κόσμο. Το 1999 η Honda το συμπληρώνει με το μικρότερο HR-V ή αλλιώς High-Riding Vehicle.

1998: Χρόνια πολλά, Honda

Αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα δώρο γενεθλίων για να σηματοδοτήσουμε τον πρώτο μισό αιώνα λειτουργίας και επιτυχημένης πορείας. Τι άλλο θα μπορούσε να είναι, από ένα διθέσιο σπορ αυτοκίνητο; Το πολύστροφο S2000 φέρνει το πρωτότυπο πνεύμα του roadster S500 ξανά στο προσκήνιο.

History

Το Honda S2000: Τι μοναδικό δώρο για τα 50 χρόνια πορείας!

1999: Insight into the future (Μία ματιά στο μέλλον)

Οι μηχανικοί μας δεν είναι μόνο εστιασμένοι στο παρελθόν. Το Insight ήταν το πρώτο μας υβριδικό αυτοκίνητο που συνδύαζε έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα αυτοκίνητο με απίστευτα χαμηλούς ρύπους (CO2). Ήταν ακόμα μια πρωτιά της Honda: το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο που διατίθεντο προς πώληση στην Ευρώπη.

 
History

ΡΟΜΠΟΤ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ

Η δεκαετία του 2000.

2000: ο ASIMO χαιρετά

Το πρώτο ανθρωποειδές ρομπότ ASIMO (Advanced Step in Innovative MObility) κάνει την εμφάνισή του και γίνεται μία από τις πιο διάσημες προσωπικότητες της Honda.

2001: Το R αντιπροσωπεύει τον αγωνιστικό χαρακτήρα (R stands for racing)

Το Civic Type R Performance hot hatch κυκλοφορεί στην Ευρώπη. Η φήμη του μεγαλώνει γρήγορα και οι φήμες οργιάζουν. Δεν αργεί η εξαγωγή του ανά τον κόσμο ώστε να είναι διαθέσιμο σε ενθουσιώδεις πελάτες. Ακολούθησαν τρεις ακόμη γενιές, με την τελευταία να κάνει ντεμπούτο το 2017.

2001: Η τεχνολογία VTEC στις μηχανές θαλάσσης

Αξιοποιώντας την εμπειρία από την τεχνολογία αυτοκινήτων και έχοντας σαν στόχο τη δημιουργία ακόμη πιο ισχυρών και αποδοτικότερων εξωλέμβιων μηχανών θαλάσσης, η Honda εισάγει το σύστημα VTEC στη ναυτική της τεχνολογία. Την ίδια χρονιά, λανσάρει την πρώτη εξωλέμβια 225 ίππων παγκοσμίως.

2002: Πάρε μέρος στο Jazz club

Κυκλοφορεί το έξυπνο supermini Jazz. Με την δεξαμενή καυσίμου εγκαταστημένη στη μέση, προσφέρει μοναδικούς για την κατηγορία του χώρους. Τα έξυπνα πίσω Magic Seats είναι μέρος της φιλοσοφίας της Honda “man max, minimum machine” εξηγώντας την με τον πιο δημιουργικό τρόπο.

2003: Ad-vanced Honda

Η τηλεοπτική διαφήμιση της Honda ‘Cog’ προβάλλεται στην Ευρώπη. Γίνεται ένα από τα πιο δημοφιλείς διαφημιστικά σποτ που υπήρξαν ποτέ. Παρουσιάζει το νέο Accord που συνδυάζεται με τον κινητήρα i-CTDi, το πρώτο πετρέλαιο κινητήρα κατασκευασμένο εξολοκλήρου από την Honda.

History

Το κόκκινο λογότυπο Honda εμφανίζεται πάνω σε ένα από τα πιο σπορ μοντέλα μας, τα αυτοκίνητα Honda Type-R.

2006: Ο ήρωας υδρογόνου της Honda

Οι μηχανικοί της Honda ονειρεύονταν εδώ και πολύ καιρό ένα υδρογονο-κίνητο μέλλον με την υπόσχεσή τους για μηδενικές εκπομπές καυσαερίων αλλά και χωρίς δέσμευση για επαναφόρτιση. Το 2006 FCX Clarity ήταν ένα νέο ορόσημο στον κόσμο των 4 τροχών: Το πρώτο αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου υδρογόνου που διατίθεται στην αγορά.

 
History

ΣΗΜΕΡΑ

Η Honda συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ.

2014: οδηγώντας ψηλά

Οι παγκόσμιες πωλήσεις μοτοσυκλετών και σκούτερ της Honda ανέρχονται στο αστρονομικό αριθμό των 300 εκατομμυρίων συνολικά. Οι μεγάλοι αριθμοί συνεχίζονται: μόλις ένα χρόνο αργότερα, παίρνουμε τη 700η νίκη Grand Prix στους αγώνες μοτοσικλετών.

2015: Η Honda απογειώνεται

Το απόλυτο όνειρο του Soichiro πραγματοποιείται: Το πρώτο HondaJet βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής και σκαρφαλώνει στον ουρανό. Το πολυτελές αεροσκάφος χωρητικότητας έξι επιβατών έχει αυτονομία πάνω από 2.200 χλμ. και με τελική ταχύτητα 782 χλμ/ώρα, είναι το ταχύτερο Honda που κατασκευάστηκε ποτέ.

2016: Ορόσημο μηχανοκίνησης

Η παραγωγή αυτοκινήτων της Honda φτάνει τα 100 εκατομμύρια κομμάτια. Ονειρεύονταν ποτέ ο Soichiro τόσα πολλά αυτοκίνητα να φέρουν το όνομά του;

2017: Προηγμένο και σπορ

Η Honda αποκαλύπτει το νέο NSX, ένα υπέρ-αυτοκίνητο υψηλής τεχνολογίας που, όπως και το πρωτότυπο 27 χρόνια πριν, είναι μπροστά από την εποχή του. Είναι ένα υβριδικό supercar με έναν βενζινοκινητήρα V6 και τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες. Λίγους μήνες αργότερα, συντροφιά στο νέο NSX κάνει ένα νέο Civic Type R. Είναι τόσο γρήγορο και ευκολοδήγητο, που θέτει με χαρακτηριστική ευκολία ένα νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην απαιτητική πίστα του Nürburgring Nordschleife στη Γερμανία.

History

Το τελευταίο Civic Type R είναι ο βασιλιάς του διάσημου Nürburgring, με ένα χρόνο γύρου ρεκόρ στα 7 λεπτά και 43 δευτερόλεπτα και 8 δέκατα.

2018: 70 χρόνια με τη δύναμη των ονείρων

Η Honda είναι 70 ετών. Ήταν μια εκπληκτική ιστορία μέχρι στιγμής. Πού θα μας οδηγήσουν άραγε οι επόμενες επτά δεκαετίες;

History