Από το 1982 χρησιμοποιούν τεχνολογία αιχμής για την προστασία των μοτοσυκλετιστών. Το 1992, το RS-1R ήταν το πρώτο κράνος στον κόσμο με άνω αερισμό. Το 2006, η Kabuto είδε την πρώτη παγκόσμια νίκη, στο 8ωρο Suzuka, με την FCC-Honda και το 2008, το FF-5 ήταν το πρώτο κράνος που χρησιμοποίησε τεχνολογία αποσταθεροποιητή. Σήμερα, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Τόκιο, η Kabuto χρησιμοποίησε την τεχνολογία Computational Fluid Dynamics (CFD) για τέλεια αεροδυναμική και σταθερότητα σε υψηλής ταχύτητες. Βρείτε τώρα τα κράνη της Ιαπωνικής εταιρείας Kabuto σε έναν αντιπρόσωπο Honda.